<3

Det går framåt och det älskar jag! Jag har extrajobb på tre ställen nu vilket gör att jag kommer att ha tider under varje månad och slippa känna att jag inte har något att göra, det gillas starkt!

Var på kyrkogården hos min moster och morfar. Det såg helt fantastiskt ut med alla underbara ljus som lyser upp. Det är nog den finaste tiden på året att gå på kyrkogården bara för att alla ljus lyser upp.
Jag saknar er men jag vet att ni har det bra ♥

Annars har inget speciellt hänt idag. Jag har umgåts med min mamma och pratat om lite allt möjligt och fått samma fråga ett par gånger om facebook som hon fortfarande lär sig. Det kommer, så jag får ha tålamod ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0